Υλοποίηση προγράμματος Erasmus από το 9ο ΓΕΛ Καρδαμιτσίων

Παρουσίαση του σχεδίου Erasmus σε μορφή google site https://sites.google.com/view/9th-gel-of-kardamitsia-erasmus?usp=sharing που υλοποιήθηκε από το 9ο ΓΕΛ Καρδαμιτσίων.

Συμμετοχή του 9ου ΓΕΛ Καρδαμιτσίων Ιωαννίνων σε Ημερίδα Erasmus+

Στις 12/12/2023 το 9ο ΓΕ.Λ. Καρδαμιτσίων Ιωαννίνων συμμετείχε στην Ημερίδα “ERASMUS+ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση” που διοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Ηπείρου (EUROPE DIRECT) στο συνεδριακό κέντρο ¨Κάρολος Παπούλιας¨ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το σχέδιο Erasmus+ KA1 με τίτλο «Εκπαιδευτικό Σύστημα και Μετανάστες/Πρόσφυγες: Ακολουθώντας Διαδρομές Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας» που υλοποιήθηκε από το 9ο ΓΕ.Λ. κατά το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου 2020- Οκτωβρίου 2023.

Συνολικά συμμετείχαν οκτώ (8) εκπαιδευτικοί του σχολείου και οι κινητικότητες που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Σχεδίου Erasmus+ ήταν οι εξής:

  • 1-7 Μαϊου 2022 στο Ελσίνκι, Φινλανδία, συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Δομημένη Εκπαιδευτική Επίσκεψη σε Σχολεία και Επιμορφωτικά Σεμινάρια
  • 28/8 – 3/9 2022 στην Μπολόνια, Ιταλία συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διδάσκοντας τις Έννοιες της Επιχειρηματικότητας και της Ηγεσίας στο Σχολείο»
  • 5/12 – 9/12 2022 – Πράγα, Τσεχία συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Προσεγγίζοντας Θέματα Πολυπολιτισμικότητας και Τάξεις Μικτών Ικανοτήτων»

Γενικοί στόχοι του συγκεκριμένου σχεδίου Erasmus+ ήταν η ενίσχυση του πνεύματος εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας με Ευρωπαϊκό προσανατολισμό, η ενθάρρυνση της κινητικότητας των εκπαιδευτικών του σχολείου εκτός των συνόρων της Ελλάδος και η διάνοιξη διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας με εκπαιδευτικούς απ’ όλη την Ευρώπη σε ένα σύγχρονο περιβάλλον διακρατικών σχέσεων, καινοτομίας και δημιουργικότητας. Επίσης, στόχος του σχεδίου ήταν η μελέτη ενός προηγμένου εκπαιδευτικού συστήματος, όπως αυτό της Φινλανδίας, με απώτερο σκοπό τον εντοπισμό των στοιχείων που επιτρέπουν στη δημιουργικότητα, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και την έννοια της ηγεσίας να αναδειχτούν και να αξιοποιηθούν για τη συμπερίληψη και ενσωμάτωση προσφύγων και μεταναστών μέσα στις τάξεις του σχολείου αλλά και την ομαλή και δημιουργική συνύπαρξη όλων των μαθητών με τις ιδιαίτερες δυνατότητες, ικανότητες και ανάγκες τους, χωρίς αποκλεισμούς.

Δημοσιεύθηκε στην Erasmus. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.